جایگاه A
مبل شویی ارزان تهران
بهترین مبل شویی تهران
تلفن مبل شویی تهران

مبل شویی

 

مبلمان یکی از اساسی ترین وسایلی است که در هر خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد . معمولا  شما و عزیزانتان پس از یک روز کاری طولانی ، روی مبل و کاناپه نشسته ، تلویزیون تماشا می‌کنید، تنقلات میخورید و از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کنید. به همین دلیل ، مبل های شما محل مناسبی برای خرده بیسکوییت ، پاپ کورن ، ریختن چای یا انواع نوشیدنی و گاهی اوقات لکه‌ شکلات و دیگر مواد غذایی است . همچنین با گذشت زمان و نشستن گرد و غبار روی مبل ، کثیفی در تار و پود پارچه‌ مبل رسوخ می‌کند. اینجاست که نیاز به شستشوی مبلمان در منزل احساس خواهد شد.

 

مبل شویی

 

خدمات مبل شویی در منزل

 

     کشیدن جارو برقی یا پاک کردن لکه های مبل به صورت موقت ، ممکن است با آلودگی های روزانه، گرد و غبار و موی حیوان خانگی مقابله کند. اما اگر واقعاً می خواهید از شر لکه ها، روغن‌ها و کثیفی خلاص شوید، بایداز خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید.مبل‌شویی با دستگاه‌ های مکانیزه و صنعتی انجام شده و معمولا بعد از مدت کوتاهی مبلمان شما مجددا قابل استفاده خواهد بود. خشکشویی مبل هم امکان‌پذیر است.

 

انتخاب بهترین مبل شویی

 

     اگر شما جزو افرادی باشید که به تمیزی مبل‌ ها اهمیت می‌دهند ، ممکن است بخواهید دستگاه مبل‌شور بخرید! اما باید توجه کنید که به دلیل قیمت بالای این دستگاه ها و عدم نیاز روزانه ، این کار مقرون به صرفه نیست. بنابراین استفاده از خدمات شستشوی مبلمان در منزل ( مبل شویی ) گزینه‌ مناسب تری است. برای دریافت خدمات مناسب ، انتخاب بهترین مرکز مبل شویی بسیار اهمیت دارد. زیرا توجه به مواردی هرچند کوچک، تفاوت عمده‌ای در نتیجه‌ی کار خواهد داشت. در هنگام شستشوی مبل، توجه به نوع پارچه از اهمیت ویژهای برخوردار است.جنس پارچه ممکن است پنبه‌ای، کتان، پشمی، نایلون، چرمی، مازراتی و پلی‌استر باشد. دقت در انتخاب شوینده‌ی مناسب و مخصوص، نوع لکه‌ها و به روز بودن دستگاه‌ها در کنار قیمت‌گذاری منصفانه نیز حائز اهمیت است. برای اینکه این موارد را بررسی کنید، میتوانید از نظرات کسانی که قبلا از مراکز استفاده کردند استفاده کنید و مراکز خدمات مبل شویی در منزل را با هم مقایسه کنید.

 

قیمت خدمات مبل شویی در منزل

            قیمت این نوع خدمات، به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع مبلمان(کاناپه، استیل، کلاسیک و...)، جنس مبلمان، تعداد آن‌ها، قیمت مواد مصرفی، خدمات جانبی(مانند شستشوی کوسن‌ها و تعداد آن‌ها) و دستمزد از جمله‌ی این عوامل هستند. در اینجا لازم است به این نکته توجه کنید که ارزان‌ترین مبل‌شویی لزوما بهترین آن نیست. زیرا ممکن است در اثر استفاده از مواد شوینده‌ی نامناسب، پارچه‌ی مبل از بین برود و یا لکه‌هایی بر روی آن ایجاد شود. گاهی این شستشوی نامناسب، باعث می‌شود شما مجبور شوید مبلمان خود را تعویض کنید!

در نگاه اول ممکن است این خدمات گران قیمت به نظر بیایند. اما دریافت خدمات مبل شویی به صورت دوره‌ای، با دستگاه و مواد شوینده‌ی مخصوص، بسیار به صرفه‌تر از تعویض رویه‌ی مبلمان و یا تعمیر آن خواهد شد. ضمن آن که سرعت انجام آن با دیگر موارد قابل مقایسه نیست.

 

مراحل مبل شویی در منزل

 

     مبل شویی ممکن است به صورت بخارشویی و یا با استفاده از مواد شوینده انجام شود.

استفاده از دستگاه های بخارشوی ، علاوه بر سادگی ، مقرون به صرفه تر است. اگر لکه‌ای روی مبل وجود نداشته و تنها گرد و غبار و آلودگی‌های سطحی وجود داشته باشد، این نوع شستشوی مبل، مناسب‌تر خواهد بود.

مراحل زیر در هنگام شستشوی با مواد مخصوص مبلشویی طی خواهد شد:

  • در ابتدا با استفاده از مواد مخصوص، لکه‌گیری مبلمان انجام می‌شود.
  • پس از آن، با استفاده از دستگاه مکانیزه‌ی مبل‌شور و با استفاده از فرچه‌های مخصوص، مبلمان کاملا شسته می‌شود.
  • در مرحله‌ی آخر، نوبت آبگیری مبل‌هاست که به وسیله‌ی دستگاه مکنده بسیار قوی انجام می‌شود.

پس از گذشت 3 الی 4 ساعت، مبل‌ها کاملا خشک شده و می‌توان مجددا از آن‌ها استفاده کرد.

 

لکه‌ بری و نظافت مبلمان در خانه

 

     مبل های پارچه ای بسیار زیبا و دنج به نظر می‌رسند. اما لکه افتادن گاه به گاه روی آن‌ها اتفاق می‌افتد. در صورتی که تنها چند لکه روی مبل شما وجود داشته باشد و زمان زیادی از ایجاد آن نگذشته باشد، می‌توانید با روش‌های ساده از شر آن‌ها خلاص شوید. هر چه سریع‌تر اقدام به پاک‌کردن لکه‌ها کنید، امکان پاک شدن آن‌ها بیشتر خواهد بود.

با استفاده از چند ترفند کاربردی، میتوانید مبلمان خود را تمیز کنید.

اماقبل ازتمیز کردن شستشوی مبلمان به موارد زیر دقت کنید:

  1. چنانچه در هنگام خرید مبلمان دستورالعملی به شما داده شد، آن را با دقت مطالعه کنید. عدم انجام این کار می‌تواند ضمانت نامه‌ها را لغو و مبل شما را خراب کند.
  2. اگر دستورالعملی وجود ندارد،معمولا بر رویکوسن‌های مبل بایدیک برچسب حاوی اطلاعات مهمی از جمله جنس پارچه و نحوه‌ی شستشوی آن باشد. به خاطر داشته باشید که یک طرف برچسب ممکن است به نحوه‌ی تمیز کردن روکش مبل و طرف دیگر اطلاعاتی را برای شستشوی خود کوسن‌ ها ارائه ‌دهد. قبل از تمیز کردن، مطمئن شوید که برچسب را مطالعه می‌کنید.
  3. خواندن صحیح برچسب می‌تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

به طور معمول روی برچسب‌ها، از حروف یا نشانه‌هایی استفاده شده است که دارای معانی زیر است:

  • می توانید این ماده را با استفاده از آب تمیز کنید.
  • بدون آب شما بایدیک پاک کننده مخصوص خریداری کنید.
  • می‌توانید روی این مبل از آب یا پاک کننده محلول استفاده کنید.
  • فقط از وکیوم استفاده کنید.
  1. اگرچه ممکن است آب بی ضرر به نظر برسد، اما اگر از آن برای تمیز کردن کاناپه ای که به طور خاص نیاز به تمیزکننده بر پایه حلال دارد استفاده کنید، با یک شگفتی ناخوشایندروبرو خواهید شد. باور کنیدیا نه، آب در واقع لکه ای روی مبل شما باقی می‌گذارد. ریسک خراب کردن مبلمان خود را نکنید.

 

نحوه تمیز کردن مبل پارچه‌ ای در صورت لکه دار شدن

 

برای تمیز کردن مبل شما به وسایل و مواد زیر نیاز دارید:

  • جارو برقی
  • حداقل سه پارچه میکروفایبر
  • یک سطل
  • آب مقطر (مواد معدنی موجود در آب لوله کشی می‌تواند لکه ایجاد کند)
  • صابونمایع یا مایع ظرفشویی
  • سرکه سفید

همیشه قبل از شروع کار مبل شویي ، باید محلول های خانگی را در یک قسمت کوچک که دیده نمی‌شود ، آزمایش کنید. سپس مراحل زیر را با دقت انجام دهید.

  • مبل خود را جاروبرقی بکشید.
  • در سطل ، حدود 2 فنجان آب مقطر را با 1 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و 1 قاشق غذاخوری سرکه مخلوط کنید.
  • یک پارچه میکروفایبر را با محلول پاک کننده خود مرطوب کنید.
  • هر قسمت لکه دار شده مبل را به آرامی با پارچه پاک کنید. البته نباید محکم بکشید ؛ این کار می‌تواند به الیاف آسیب برساند .
  • پارچه میکروفیبر دیگر را با آب مقطر تنها مرطوب کرده و محل لکه را پاک کنید تا صابون باقی مانده برداشته شود.
  • بایک پارچه خشک میکروفایبر ، محل را یکبار دیگر پاک کنید.
  • میتوانید از پنکه برای خشک شدن کامل مبل استفاده کنید.

 

اگر جنس مبلمان شما قابل شستشو با آب نیست ، تنها مجاز هستید از بخارشوی و جاروبرقی استفاده کنید.

 

 

( آندیالند هیچ مسئولیتی درقبال خدمات مبل شویی ها ندارد )

 

Your IP is 52.205.218.160