جایگاه A

استانداردهای شهر دوستدار کودک

مریم معتمدی با اشاره به کم‌توجهی به نیازهای واقعی کودکان در زندگی شهری امروز اظهار کرد: با گسترش شهرنشینی معمولا کودکان نادیده گرفته می شوند. در حالی‌که باید به نیازهای کودک در شهر که یک واقیت زنده و پویا است پاسخ داده شود .

 

وی با بیان اینکه لذت و تفریح یکی از این نیازهای حیاتی است خاطرنشان کرد: به دنبال تلاش‌هایی که در شهرداری سمنان در همین راستا انجام شده، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، مدل دیگری از این تفریح برای کودکان در حال فراهم شدن است .

 

آندیالند | معتمدی ادامه داد : پارک هوشمند کودک سمنان مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده بوده و کودکان می‌توانند با بهره‌گیری از این امکان در گوشی‌های همراه از محتوای پارک هوشمند استفاده تفریحی و آموزشی ببرند.

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان با اشاره به اهداف راه اندازی این پارک خاطرنشان کرد: دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک و افزایش مشارکت پذیری کودکان در محیط برای بازی ، سرگرمی و یادگیری از مهمترین اهداف این پروژه شهری است.

قالیشویی در آجودانیه

این مدیر شهری اضافه کرد: این پارک در ۶ مرحله طراحی شده که باغ وحش مجازی، دهکده نقاشی جادویی، آموزش وضو و نماز، منظومه شمسی ، حوضچه دلفین‌ها و طبیعت از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده درآن است .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان پیش‌بینی کرد: اولین پارک هوشمند کودک در سمنان تا ایام دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.


نویسنده : Modiriat
بالا
Your IP is 3.138.33.87