جایگاه A
جایگاه B
جایگاه B
جایگاه D-1
جایگاه D-1
جایگاه D-1
جایگاه D-1

پوشینه بزرگسال

پوشک بزرگسال

 

با دیدن این عبارت یعنی پوشاک بزرگسال احتمالا این سوال برای برخی از افراد پیش خواهد آمد که آیا بزرگسالان هم به پوشک نیاز خواهند داشت؟ قطعا پاسخ این سوال مثبت است؛ و در پاسخ به این سوال که پوشک بزرگسال چیست؟ باید گفت فارغ از کسانی که به دلیل کهولت سن، بیماری و مسائلی از این قبیل نیازمند پوشک می شوند، افراد در شرایط مختلفی چون، اختلالات حرکتی، بی اختیاری ادرار، خونریزیهای شدید دوران زایمان و یا قبل از یائسگی و افرادی که از زوال عقل رنج می برند هم از این نوع پوشک ها استفاده می کنند؛ در اینجا لازم است اضافه کنیم، جامعه پزشکان جهت کاهش و از بین بردن افکار منفی که کلمه پوشک به همراه دارد، از پوشک پلاستیکی استفاده می نمایند.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که باعث می شوند افراد مختلف از این پوشک ها استفاده نمایند؛ که در این مقاله ضمن اشاره به آن ها، به انواع پوشک های بزرگسال، برندهای مختلف فعال در این زمینه و مسائلی که شاید در خرید و استفاده از پوشک بزرگسال برای شما یاری رسان خواهد بود را بررسی می نماییم تا بلکه بدین سان در این زمینه بتوانیم از دغدغه های ذهنی تان بکاهیم.

 

پوشک بزرگسال

 

نکات مهم در خرید پوشک بزرگسال

جنسیت بزرگسال را مشخص کنید

نوع پوشک بزرگسال با توجه به جنسیت وی، متغیر می باشد. . پوشک بانوان شامل پد می باشد و مناسب برای لباس زیر طراحی می شود؛ در صورتی که برای مردان کاملا به صورت لباس زیر طراحی می شوند. پس پوشک مردانه و پوشک زنانه متفاوت هستند اما نوعی از این پوشک ها وجود دارد که هر دو جنس می توانند از آن ها استفاده نمایند که ارزان تر هم می باشند.

 

سایز پوشک بزرگسال

انتخاب سایز مناسب از نشت و رخ دادن اتفاقی که باعث آزار فرد و اطرافیان شود را کاهش می دهد. هر برند پوشک بزرگسال اندازه ها و سایزبندی خود را دارد. پس توجه داشته باشید، اگر اندازه یک برند خاص پوشک برای شما مناسب است؛ به سادگی آن را کنار نگذارید و به سراغ برند دیگر نروید. و البته قبل از سفارش باید اندازه کمر و ران خود را بگیرید. برای انتخاب سایز از مشاوره های آنلاین در سایت برند مورد نظر و یا توضیحات تکمیلی آن ها در مورد هر پوشک می توان بهره برد.

 

میزان جذب پوشک بزرگسال

درست همانند سایز پوشک که از یک برند به برند دیگر متفاوت است؛ میزان جذب پوشک هم این گونه است. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باید به اینکه برای هر دو نوع بی اختیاری ادرار و مدفوع آن را تهیه می کنید یا خیر و یا اینکه برای استفاده شبانه روزی است یا خیر توجه کنید.

 

جنس پوشک بزرگسال

یکی ازعواملی که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است، جنس پوشک می باشد. پوشک را باید با توجه به جنسیت و سن افراد انتخاب نمود؛ چون با افزایش سن، پوست نازک تر و حساس تر می شود. خرید پوشک با درصد کتان و نخ بیشتر برای افراد مسن مناسب تر خواهد بود. پس جنس پوشک باید به گونه ای انتخاب شود که باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نشود. و به عنوان مکمل این مطلب باید گفت پوشک خوب باید بتواند رطوبت جذب شده را در لایه میانی حفظ کند تا باعث ایجاد ناراحتی در فرد نشود.

 

پوشک چسبی یا شرتی را انتخاب کنیم ؟

پوشک چسبی همان گونه که از اسمش پیداست از دو طرف با چسب محکم می شود؛ اما پوشک های شرتی را درست مانند لباس زیر می پوشند. معمولا از پوشک های شرتی افراد مسنی که توانایی راه رفتن و انجام کارهای شخصی خود را دارند، استفاده می کنند. و پوشک های چسبی گزینه ای مناسب برای افرادی به شمار می روند که پرستار دارند و خود قادر به انجام کارهای شان نمی باشند و بدون در آوردن لباس شان به صورت کامل می توانان را تعویض نمود. می توان گفت نوع شرتی آن جایگزینی برای پوشک بزرگسال محسوب می شود.

 

جنس لایه پشتی پوشک بزرگسال

به جنس لایه پشتی پوشک توجه نمایید؛ آن دسته از پوشک ها که لایه پشتی شان پلاستیکی است، با این که ضد نشت تر هستند اما کمی سر و صدا دارند؛ اما اگر این لایه پشتی پارچه ای باشد، علاوه بر صدای کم تر، قابل تنفس تر است.

 

نشانگر خیسی پوشک

داشتن این ویژگی یعنی نشانگر خیسی، برای کسانی که پرستارشان مسئول تعویض پوشک شان می باشد، گزینه ایده آلی محسوب می شوند. این نوع از پوشک ها زمان تعویض پوشک بزرگسال را به شما نشان خواهند داد.

 

تعویض پوشک بزرگسال و آموزش بستن آن

 

قبل از هر چیز دانستن این نکته لازم است که بدانید احترام به افراد به خصوص سالمندان در جهت حفظ عزت نفس شان در تمام مراحل انجام این کار از ضروریات محسوب می شود.

1 - در ابتدا دست های تان را بشویید.البته ترجیحا در طول انجام این فرآیند دستکش داشته باشید بهتر است.

2 - چسب پوشک را باز کرده و هنگام خارج کردنش، آن را تا بزنید. پوشک را در کیسه زباله ای که از قبل آماده کرده اید، بگذارید. برای پاک کردن بدن سالمند از دستمال های مرطوب و ضد حساسیت استفاده نمایید.

3 - پوشک جدید را بین پاهای سالمند قرار دهید. البته قبل از آن که پوشک را کاملا ببندید؛ از لوسیون بدن یا روغن های طبیعی استفاده کنید تا از بروز سوختگی و حساسیت جلوگیری شود. و اجازه دهید برای مدت زمان کوتاهی فرد بدون پوشک باشد.

4 - قبل از شروع به تعویض پوشک، همه وسایل مورد نیازتان را آماده سازید.

 

سایزبندی پوشک بزرگسال

 

از مسائلی که به آن در راستای تهیه پوشکمناسب بزرگسال اشاره شد، انتخاب سایز مناسب است. مناسب بودن سایز پوشک از نشت ادرار جلوگیری می کند. شما می توانید با استفاده از یک متر دور کمر و سپس باسن خود را اندازه بگیرید.

سایزبندی پوشک بزرگسالان به ترتیب زیر خواهد بود:

 

55-80 سانتی متر /  Small کوچک

80-110 سانتی متر / Medium متوسط

130-110 سانتی متر / Large بزرگ

160-130 سانتی متر / Extra large خیلی بزرگ

 

انواع پوشک بزرگسال

 

در این قسمت به معرفی برندهای مختلف پوشک بزرگسال می پردازیم؛ و لازم به ذکر است اگر سایز و برند محبوب تان را پیدا کردید؛ می توانید با خرید عمده پوشک بزرگسال از سایت آن برند و یا نمایندگی های فروش آن ها، ارزان ترین پوشک بزرگسال را داشته باشید؛ چون فروشگاه های محله ای قطعا با فروش عمده هم نمی توانند آن ها را قیمتی مناسب در اختیارتان بگذارند و مزیت دیگر خرید اینترنتی پوشک بزرگسال این است که با بسته بندی مخصوصی برای شما ارسال خواهند کرد که توسط دیگران قابل رویت نباشند تا موجب ناراحتی شما نیز نشود. پس خرید پوشک بزرگسال ارزان قیمت را می توان با نمایندگی های فروش آن ها تجربه نمود؛ و یا به صورت آنلاین با بسته بندی که مطابق میل تان است، به همراهحسی خوش آیند دریافت نمایید.

 

انواع پوشک بزرگسال بر اساس برند

 

پوشک بزرگسال جان پد : این برند پوشک را می توانید در انواع لارج،شورتی و مدیوم در سایت دیجیکالا ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید؛ و البته این پوشک را می توان از مرکز پخش پوشک جان پد  نیز تهیه نمود.  محصول کشور ترکیه می باشد؛ که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد قارچ و جذب بالا و ترکیبات آنتی باکتریال، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

پوشک ایزی لایف : پوشک های بزرگسال ایزی لایف در سه سایز اسمال، متوسط و لارج روانه بازار می شوند. و ایزی لایف 80 درصد بازار فروش پوشک چسبی در ایران را از آن خود کرده است. و می توان گفت تا کنون هیچ برند دیگری در این زمینه نتوانسته است جایگین ایزی لایف شود.

 

شورت بی اختیای هلپر : این برند دارای شرت های بی اختیاری بزرگسال قابل شست و شو می باشد. بااستفاده از این نوع شرت ها نیاز به پوشک نیست. این نوع شرت ها، شرت بی اختیاری بزرگسال قابل شست و شو خوانده می شوند.

 

پوشک شورتی بزرگسال پنبه ریز : پنبه ریز از برندهای به نام ایرانی است؛ که البته قسمت بسته بندی پوشک ها را بر عهده دارد و آن ها وارداتی هستند.

 

پوشک شورتی کارولی : از برندهای به نام آلمانی می توان به پوشک شورتی کارولی اشاره نمود که با قدرت جذب بالا، محصولی بی نظیر و با کیفیت نامیده می شود.

 

پوشک بزرگسال ابری فلکس : انواع پوشک این برند را تحت عنوان شورتی، L3 M1 M3   می توانید در سایت دیجیکالا ببینید و از آن و یا نمایندگی فروش پوشک بزرگسال ابری فلکس تهیه نمایید. پوشک ابری فلکس محصول کشور دانمارک می باشد؛ که در الیاف آن برای جلوگیری از انتشار بو، از عصاره چای سبز استفاده شده است. از مزایای پوشک های شرتی ابری فلکس قدرت جذب بالای آن ها می باشد.

 

پوشک بزرگسال مبارک : انواع پوشک های برند مبارک را در سایزهای کوچک و بزرگ را می توان به صورت خرید اینترنتی از کارخانه و نمایندگی فروش مبارک تهیه نمود. عنوان قدیمی ترین پوشینه چسبی در بازار است. مبارک، پوشک های بزرگسال را در دو سایز کوچک و بزرگ به بازار عرضه می دارد. این پوشک ها را می توان از نمایندگی پوشاک مبارک تهران نیز تهیه نمود.

 

پوشک Canped : این پوشک تمام استانداردهای اروپا را گذرانده و به عنوان یک برند با کیفیت ترکیه ای به اروپا نیز صادر می شود. پوشک یا پوشینهcanped را می توان از دیجیکالا نیز خرید.

 

پوشک ضد آب بزرگسال یا پوشک استخری ، از انواع دیگر این پوشک ها است و با لایه های محافظی ک دارد؛ افراد بزرگسال ک از بی اختیاری ادرار رنج می برند، می توانند به راحتی از شنا در استخر و دریا لذت ببرند.

 

در پایان این بخش می توان گفت انواع برندهای پوشک شورتی بزرگسال را می توان در اینترنت دید و با مقایسه قیمت و نطرات دیگران در مورد آن ها به بهترین گزینه و تصمیم در این باره رسید و خرید پوشک شرتی را به آسودگی انجام داد.

 

فواید پوشک بزرگسالان

 

همان گونه که گفته شد گروه های مختلف بیماران، زنان باردار و افراد کم و با ناتوان از پوشک بزرگسالان استفاده می کنند. که از فواید مهم آن می توان به آسوده خاطر شدن هنگام استفاده از آن ها اشاره نمود. این آسوده خاطری هم برای فرد و هم اطرافیانش ک از او مراقبت می کنند، خواهد بود.

به عنوان نکته آخر در خصوص قیمت پوشک های بزرگسال باید گفت، نوع پوشک یعنی شرتی یا چسبی بودن آن، جنس، برند و تعداد پوشک های موجود در بسته بندی در قیمت آن تاثیر گذار هستند. به طور مثال قیمت پوشک بزرگسال مبارک سایز متوسط و 12 عددی که برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد 85000 تومان است. پس با توجه به این گزینه ها می توان ارزان ترین پوشک بزرگ سال را یافت و تهیه نمود .

 

تاریخ : 1399.11.12
نویسنده : Modiriat
دسته بندی :  محصولات
بالا
Your IP is 18.118.12.222