جایگاه A

سابقه فعالیت کارخانه های قالیشویی در ایران

تاریخ : 1398.07.16
نویسنده : Andia Blog

از قدیم الایام در خانه اکثر ایرانی ها حداقل یک تخته فرش را می توانستید بیابید ؛ حال بر اساس وضعیت مادی خانواده جنس و تعداد آن متغیر بود . از آنجا که مردم ایران به پاکیزگی اهمیت ویژه ای می دهند همیشه این نیاز بود که فرش های خود را تمیز نگه دارند و آنرا بشویند . در گذشته این امر صرفا توسط خود اهالی خانه و یا کارگرانشان در منزل توسط چوب و پارو صورت می گرفت ، اما کم کم نیاز به یک سیستم مشخص برای قالیشویی در این بین احساس گردید .

 

کارخانه قالیشویی

 

اینکه نخستین کارگاه یا کارخانه قالیشویی در ایران در چه سالی شروع به فعالیت نمود شاید دقیقا مشخص نباشد اما اتحادیه مربوط به صنف قالیشویان در سال 1351 شروع بکار نمود . بعد از این زمان بود که کم کم قالیشویی از حالت سنتی به سمت صنعتی سوق پیدا کرد .

 

کارگاه قالیشویی

 

در حال حاضر قالیشویی های متعددی در سراسر ایران و شهر تهران مشغول به خدمات رسانی میباشند . اگر شما هم به قالیشویی نیاز دارید بر اساس منطقه زندگی خود به صفحه مربوطه آن مراجعه کنید . اسامی و شماره تماس قالیشویی ها بر اساس قالیشویی شمال تهران ، قالیشویی غرب تهران ، قالیشویی مرکز تهران ، قالیشویی شرق تهران و قالیشویی جنوب تهران بصورت تفکیک شده برایتان آماده شده است .

 

دسته بندی :  وبلاگ / مقالات

مطالب مشابه

بالا
Your IP is 18.219.189.247