جایگاه A

سو تغذیه در سالمندان انگلیسی

موسسه خیریه Age در انگلیس در گزارشی هشدار داد: تعداد افراد بالای ۶۰ سال که به دلیل سوء تغذیه در بیمارستان بستری شده‌اند در مدت یک دهه گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است . طبق اعلام این موسسه موارد تشخیص افراد مبتلا به سوء تغذیه در بیمارستان‌های انگلیس از ۱۴۰۵ مورد در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۰۷ میلادی به ۴۹۸۸ مورد در سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۷ رسیده است.

آندیالند

کارشناسان این موسسه با بیان اینکه اکثریت موارد سوء تغذیه مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اظهار داشتند: بیش از یک میلیون نفر از ۱۲.۲ میلیون فرد میانسال و سالمندی که در انگلیس زندگی می‌کنند دچار سوء تغذیه هستند یا در معرض این خطر قرار دارند.

سوء تغذیه خدمات مراقبتی و درمانی را تحت فشارقرار می‌دهد چرا که درمان افرادی با وزن پایین نسبت به افرادی با وزن طبیعی و سالم دو تا سه برابر بیشتر هزینه دارد. انتظار می‌رود هزینه خدمات مراقبت اجتماعی و سلامت مرتبط با سوء تغذیه سال آینده به ۱۳ میلیارد پوند در این کشور برسد.

قالیشویی در شهران

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، عوامل سوء تغذیه ممکن است متفاوت باشد که مشکل در بلع و جویدن غذا به دلیل بیماری‌های دهان و دندان از جمله آن‌هاست. همچنین فقر در سنین بالا می‌تواند فاکتور خطرزایی باشد. همچنین در یک مطالعه مشخص شد ۳۶۰ هزار فرد ۵۰ تا ۶۴ ساله و ۲۹ هزار فرد ۶۵ تا ۷۴ ساله به دلیل مشکلات مالی مجبور به حذف وعده‌های غذایی هستند.


نویسنده : Modiriat
بالا
Your IP is 18.225.255.134