جایگاه A

جشنواره یلدا به خیر و خرید

مسعود سریع القلم با اشاره به برنامه های شرکت شهروند به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی به مناسبت شب یلدا اظهار کرد: هفته گذشته نشست مشترکی با مدیر عامل موسسه خیریه محک برگزار کردیم که براساس آن در یک کمپین مشترک تحت عنوان جشنواره «یلدا به خیر و خرید» از ۲۰ آذر تا ۶ دی ماه و در حوزه مسئولیت های اجتماعی از محل فروش محصولات فروشگاه های شهروند، یک درصد را برای کمک به کودکان مبتلا به بیماری سرطان اختصاص داده ایم.

آندیالند

وی ادامه داد: تمام افرادی که برای خرید به شهروند مراجعه می کنند عملا در این کمپین شریک هستند، علاوه بر این ماکت هایی از دارو با هماهنگی موسسه محک آماده شده است تا اگر شهروندی به صورت فردی قصد کمک داوطلبانه داشت با پرداخت مبالغ ۲۰۰۰تومان، ۵۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰۰تومان این ماکت های دارو را به شکل سمبلیک خریداری کند؛ وجه دریافتی از این محل مستقیم به حساب محک واریز می شود.

 

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به دیگر تهمیدات در نظر گرفته شده عنوان کرد: همچنین به مناسبت شب یلدا بسته ای متشکل از آجیل شیرین درجه یک و ممتاز برای کنترل قیمت بازار و کمک به اقشار آسیب پذیر به قیمت ۴۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. این اقدام در جهت تاکید موکد شهردار تهران مبنی به کمک به شهروندان و کاهش قیمت ها انجام شده است.

 

سریع القلم ادامه داد: این بسته ارائه شده حداقل حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد با قیمت عادی بازار تفاوت دارد. این سفارش گذاری به درخواست شرکت شهروند انجام شده و تمام فرآیندهای کیفیت، قیمت گذاری، انتخاب محصول و ضوابط و مقررات مرتبط با حوزه بهداشت زیر نظر شرکت شهروند بوده است. 

ایزوگام جوادیه

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، سریع القلم با اشاره به تخفیفات ۵۰ درصدی محصولات ارائه شده در فروشگاه های شهروند گفت: در حال حاضر ۴۲۰۰ قلم کالا تا ششم دی ماه با تخفیف ۵۰ درصد عرضه می شوند. با توجه به حمایت شهردار، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و اعضای شورای شهر تهران تصمیم بر این است تا چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه پیش رو به مناسبت شب یلدا استودیو پخش زنده در فروشگاه بیهقی برپا شود. از این رو، از تمام مسئولین، شخصیت های فرهنگی، سیاسی و مدیران شهرداری دعوت می شود تا در آنجا حضور پیدا کنند.

 


نویسنده : Modiriat
بالا
Your IP is 18.219.22.169