جایگاه A

ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر

وحیدرضا محمدی درباره ساختمان جدید شیرخوارگاه شبیر گفت: این ساختمان یکی از بزرگترین بناها با تجهیزات مدرن و به روز کشور است که به همت مجمع خیرین کشور و جامعه خیرین حامی معلولان کشور و حمایت خیرین دیگر ساخته و متناسب با کودکان و منطبق بر استانداردهای بین المللی طراحی و معماری شده است.

آندیالند

وی با اشاره به اینکه این ساختمان با زیربنای ۷ هزار و ۱۴۰ متر مربع احداث شده است، افزود: شهرداری منطقه ۱۵ نیز با هدف بهره مندی بهینه کودکان از فضاهای این مرکز به کمک خیرین آمده و مجموعه فعالیت هایی را در زمینه محوطه سازی، زیباسازی و فضای سبز در آن انجام داده است.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت‌های زیرسازی و اجرای عملیات مرمت و روکش آسفالت در این مرکز اضافه کرد: عملیات تخریب و بازسازی جدول باغچه ها اجرا و ۶۰ متر طول تک جدول در این محوطه کار شده است.

به گفته شهردار منطقه در زیرسازی و اجرای عملیات مرمت و روکش آسفالت محوطه جنوبی و شرقی نیز به متراژ ۶۰۰ متر مربع اجرا و ۹۳ تن آسفالت در این مجموعه پخش شده است.

محمدی در تشریح اقدامات فضای سبز این مجموعه خاطر نشان کرد: 1500 مترمربع فضای سبز در محوطه انجام و ۵ هزار بوته گیاه پوششی شامل انواع درختچه، ساناز و نسترن کاشته شده است.

وی درباره بام سبز ساختمان جدید شیرخوارگاه گفت: ۱۰۰ مترمربع بام سبز در ساختمان جدید اجرا شده که فضای سبز زیبایی در طبقه سوم برای کودکان ایجاد کرده است.


شهردار منطقه یادآور شد: برای زیباسازی محیطی مجموعه نیز اقدامات خوبی انجام شده از جمله اینکه دیوارهای ساختمان به متراژ هزار مترمربع و جداول داخل محوطه به متراژ ۵۰۰ مترمربع با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی و پاکسازی شده است.


وی به نصب المانهای این مرکز اشاره کرد و افزود: ۲ آلاچیق و ۵ سطل زباله در فضای سبز این محوطه نصب و۳۰۰ متر حفاظ و نرده رنگ آمیزی و ۲۵ مترمربع از دیوارهای مجموعه نیز با نقاشیهای مناسب کودکان تزیین شده است.

ایزوگام کامرانیه
بنا براعلام روابط عمومی منطقه ۱۵، محمدی در ادامه اظهار کرد: به منظور نگهداشت و پاکسازی این مرکز شستشوی معابر، حمل کامیون خاک، نخاله و سرشاخه نیز انجام شد تا برای این افتتاح آماده شود.


نویسنده : Modiriat
بالا
Your IP is 13.58.39.23